Upside down!

Mkt av den lilla energi jag har går nu åt att försöka fixa och dona hemma. Särig som jag är så slutar jag inte förns jag stupar vilket ofta resulterar i dåligt humör och otrevligheter. Men jag kan lixom inte slappna av förns allt är uppackat och snyggt. Att leva bland kartonger och stök är för mej riktigt jobbigt.

Sitter hemma hos svärfar nu och lånar datorn efter middagen. Vi har inte internet hemma i radhuset förns tidigast torsdag och jag var tvungen att fixa lite emd hemförsäkring, el och vatten.. samt kika till bloggen en snabbis :P

Känns riktigt konstigt att nu kunna gå hem till svärfar på knappt 5 min när det annars tagit ca 15 min med bil.. Sick :P Farligt nära!

Imorgon jobbar tobbe så då blir jag ensam hemma. Blir en tuff uppgift för mej att klara av när jag ska försöka vila hela dagen imorgon ist för att grejja hemma. Misstänker att det inte kommer att gå så bra..

Nåja.. Nu ska jag lämna datorn och slänga mej i soffan med Linda och vara mätt till London Ink. Sen, tids nog, blir det fika.. kaffe och chokladmuffinsen som jag och tobbe köpte för dyra pengar. Hela 7 st! :P


Pssst! Det är skönt att vara sjukskriven så man kan vara hemma och vila upp sej och läka ryggen lite.. men fan så rastlös man kan bli då och då.. och det är inte utan  att man saknar Sanna och Therese när man ska slänga i sej nått att äta mitt på dagen. Tror jag tar med mej mat och äter med dom på Glitters lager någon dag :D May I? :D

Kommentarer
Postat av: sanna

tycke

Postat av: sanna

tycker ja låter som en kanon bra idé för jag (therese också skulle jag tro ) saknar dig tok mkt :) Pöss påre!

2009-10-11 @ 19:17:27
URL: http://sannasv.bloggagratis.se
Postat av: therese

KOMSI

2009-10-11 @ 19:45:59
URL: http://thinken.blogg.se/
Postat av: therese

Du har ju faktiskt farligt nära till Birsta nu också :P

2009-10-11 @ 19:46:49
URL: http://thinken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback