JAG VILL!!

Jag vill ha november
Jag vill ha december :)


Vi var hos mäklaren idag och avslutade försäljningen av vår lgh.. FINALLY!! :D
Slutade på 310 000 glada kronor och inflytt precis när vi ville ha den :D

Detta innebär flytt till radhuset i slutet av oktober, exakt datum beror lite på vår säljaren.
Men fan så vi längtar! :D Ikväll har jag därför bestämt mej för att stanna hemma från annat mys och bara fixat runt här hemma.. har packat hela 1 kartong :P äh men vafan.. var faktiskt tvungen att baka också eftersom vi ska ha kalas här hemma imorgon.. och åka på barnenshus.. och träffa svärmor.. och städa.. och baka smörgåstårta.. dom fyra sistnämnda innan det förstnämnda. Hur ska vi få tiden att räcka till?

Tobbe är ute ikväll och som det ser ut så lär jag väl dona på här tills han kommer hem vid 3 :O guuudars. Färgat utväxten har jag precis gjort dessutom. Somnar jag inte vid köksbänken sen så är jag superwoman!
(När kära mor läser detta kommer hon att sucka djupt, tänka "att hon aldrig kan vila när hon väl är ledig" och ringa mej direkt..) men jag tror hon sover nu, så det blir en tillsägelse öga mot öga imorgon ist ;)

Äh men jag vet att jag inte måste.. men jag vill ju :) sen kommer jag faktiskt överlämna städningen till en väldigt bakis tobbe imorgon.. moahahaha! Evil me!



Nu lämnar jag datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback