Tvåsiffrigt!!

Idag har vi gått över till tvåsiffrigt! Alltså bara 99 dagar kvar till BF! :D 100 dagars jubileum igår och det känns ju faktiskt som en ny del av graviditeten :) Anna har påstått att tiden går ganska fort efter 100 dagars gränsen och jag hoppas att hon har rätt :) Nu kommer vi ju faktiskt att ha sjukt mkt för oss fram till december, vilket är riktigt skönt.. så jag tror nog att tiden kommer att gå fort ändå :)

Var in på banken idag och betalade handpenningen på vårat radhus, så nu finns det ingen återvändo (om man inte vill förlora 40 000kr).. det känns faktiskt riktigt skönt.. att det lixom är mer lr mindre spikat :) Och tydligen så är det hela 4 st som bokat upp sej på visningen nästa vecka av vår nuvarande lägenhet.. hur roligt som helst att det redan visats så pass mkt intresse efter bara två dagar ute på Hemnet :)
Nu är det bara att hoppas på snabb försäljning så vi slipper stå med två bostäder nån månad. Helst av allt skulle jag vilja packa och flytta till radhuset nästa vecka.. men man kan inte få allt här i livet. Lrhur? :) Har faktiskt bärjat packa lite smått.. bl.a bebissakerna som vi hunnit köpa.. Kläder och sängkläder mest. Nallarna får bo kvar i en obäddad säng tills vi flyttar... annars kommer dom bara bli platta och lukta kartong.

Nu ska jag städa undan lite här hemma och hänga tvätt. Ååååh vad roligt!

Btw.. Tobbe är söt.. Även fast han är bortskämd ;)

Vår lägenhet till salu på hemnet.se
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/502979


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback