Vart tog du vägen?


Jag har gått och blivit konstant trött, igen!
Och värst är det efter jag jobbat. Är så trött att jag kan somna där jag står och mej själv och mina hormoner är inget jag alls orkar med, Kvällarna slutar ofta med tårar, vilket bara får mej att må ännu sämre då det är ett tecken på att min vardag inte funkar. På jobbdagar så är det till att kliva upp, jobba, gå till sängs.. annars blir det jobbigt.
Om det är såhär nu,, hur är det då om 1 och 2 månader?

Jag känner bara att jag skulle göra mkt för att få kunna njuta av min graviditet.. men vad ska jag göra för att detta ska bli bättre?

Energin, min vän, vart tog du vägen?

Kommentarer
Postat av: Mami

Du måste TA HAND OM DEJ! Du har inte samma ork som du brukar med lilla pyret i magen! Du kräver för mycket av dej själv, min älskling!

2009-09-21 @ 22:22:24
Postat av: Mami

OK, nu tjatar MAMI; det VIKTIGASTE FÖR DEJ JUST NU ÄR DU OCH DIN BABY!! Arbetet klarar sej, det är INTE ditt ansvar, älskling! TA HAND OM DEJ!!

2009-09-22 @ 11:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback