4 månader!



4 månader.. tänk att det var 4 månader sedan du låg där helt kletig på mitt bröst och för första ggn slog upp ögonen för världen utanför magen. Det känns fantastiskt.. det ÄR fantastiskt! Samtidigt blir man, som förälder, lite rädd när man märker hur fort tiden går.. konstigt ändå hur mkt som hänt på så kort tid och hur fort min lilla kille har utvecklats..

Du är mitt lyckorus. Min skatt. Mitt hjärta.. Min fina lilla kille!
Mamma och pappa älskar dej!


tänk.. FYRA MÅNADER.. sick!


Kommentarer
Postat av: evelina

Men huur kan man vara så söt??=)

Postat av: Mami

MORMOR älskar dej också! :) Säg till mamsen att jag vill ha de där bilderna till din bok! PUSS PUSS!

2010-04-19 @ 18:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback