Ja hörni. Inte känner jag mej speciellt ...

Ja hörni. Inte känner jag mej speciellt gravid än iaf. Bara trött, tålamodslös och känner av lite knepiga grejer i magen. Ställd i magen är jag, men ser mest fet ut. Kul! Jag skulle också vilja skriva mer om denna graviditet i bloggen, men eftersom jag inte vet exakt i vilken vecka jag är lr någonting, så känns det lite konstigt. Allt känns konstigt, overkligt som fan. Vi kanske går in i vecka 16 nu. Men det är en vild gissning. Barnmorskan nu den 5e. Hoppas på ultraljudstid då.


Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Naaajs! :D Då har snart hälften gått då isf. Lycka till med allt och sen ger jag er (dig, anna och erika) uppgiften att dra ihop en träff med oss mammor från klassen innan våran mammaledighet är över, för jag suger på sånt och säger alltid bara att det "ska" hända fast det aldrig någonsin gör det :b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback