nu får det verkligen vara nog!

natten till igår gick verkligen jättebra! första natten på väääääääääldigt länge som vi faktiskt fick sova. Detta blev vi självklart glad för och hoppades på att vinden hade vänt. Skit för det fick vi direkt i form av ännu en natt från helvetet. Det har varit sjukt många sådana senaste veckorna och jag lovar, vänder inte vinden snart.. då kommer jag inte levande ur detta.

Jag är varken mej själv lr människa längre och det känns verkligen som att vi prövat allt! Att Bastian vaknar på nätterna är inte längre det största problemet.. nu hänger det på att han inte kan somna om! Det är helt omöjligt!

Efter fem månader av trasslig sömn, känns det som att jag lever utanför världen..  alla andras värld isf.

Men jag älskar min unge.. Ingenting kan få min kärlek till honom att sluta växa, inte ens ta en paus. Han är mitt allt och det bästa som hänt mej.
Jag vill kunna ge honom allt roligt och trevligt som världens har att erbjuda, men det kan jag inte när det är såhär. Jag vill orka.. jag vill orka vara rolig och tålmodig. Jag vill orka vara en bra mamma.

Allt jag gör är för dej, Bastian

Vi ska fixa det här!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet att du inte vill höra det, men det blir bättre förr eller senare.

2010-06-01 @ 17:23:31
Postat av: Mami

Jag tror vi prövar det som Helene föreslog, även om det inte löser själva problemet! :)

2010-06-01 @ 19:38:07
Postat av: evelina

Jag lider verkligen med er o känner att jag vill komma med något tips men ni har testat alla tips jag kan ge :( HOPPAS verkligen att det vänder snartt!!

Postat av: Erika - Gravid

tänker på dig vännen!

2010-06-02 @ 22:37:01
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: carolina

du är alltid en underbar och bra mamma! :) även om man inte alltid orkar och har noll tålamod så finns du ändå där för din son och det är det som räknas. våra små är dom stora ljusen i våra liv. du hittar snart orken, och då kommer vindarna också att vända! :) tänker på er och saknar er! puss på bastian från oss, och kram på dig!

2010-06-08 @ 12:46:20
URL: http://ckra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback