lekkamrater sökes!

Hej! Jag och min leksugna son på dryga 3 månader håller på att samla damm här hemma och söker nu febrilt efter mammor med bebisar i Bastians ålder (2-5 mån gamla).

Någon som läser min blogg som vill följa med ut på barnvagnsäventyr i det underbara vädret eller bara dra en fika? Skriv en kommentar här i bloggen så hörs vi! :)


Vi brukar stå med Bastian framför spegeln en stund varje dag och det är tydligt att ongen tycker om bebisar! (eller så är han enooooormt egenkär!) för fasen vad glad han blir :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej! Har läst din blogg ett tag.. Min son är 4 dagar äldre än din son :) Tycker ditt inlägg var en skitbra idé. Hoppas att fler nappar! Jag är iallafall på :) Hojta gärna till i bloggen ifall det blir av. Har tyvärr ingen egen blogg att länka till.

2010-03-27 @ 09:04:48
Postat av: ewe

Ja jag förstår det, att väntan var lååång :p Vart du igångsatt?? Ja jag börjar bli mindre rädd nu och vill bara att värkarna ska sätta igång så jag tror det kommer gå bra, eller det känns så än så länge iaf =) Gud vad tiden går fort, bastian har blivit så stor =)

Postat av: ewe

Hade det stått 3,5 hade vi nappat på en gång ;)

2010-03-27 @ 10:19:59
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: L

jag har kikat in här några gånger också och nappade också på din idé! =) mycket roligare med barnvagns sällskap! :)

2010-03-27 @ 15:40:40
URL: http://lillrauta.blogg.se/
Postat av: Emma Strandh

Ja Haylee är ju lite mindre än en månad yngre än Bastian! Jag nappar också, verkar vara trenden att säga nappar ;) hehe!

2010-03-28 @ 00:28:58
URL: http://emmamaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback