Hemlagat!



Ja det är säkert fler än jag som reagerar på hur hutlöst dyrt det är med barnmat..Jag köpte iaf hem några olika burkar med krubb till Bastian för att testa lite och se vad ongen diggar. Han föll som fura för Sempers Majs och potatis så den fick bli min första "rätt" att testa hemma. Receptet slängde jag ihop själv efter tycke och Bastian diggar maten rejält! He loooooves it! Har slurpat 100 gram en ggn om dagen nu i två dagar.. dutti kille! Sägs dock att majs är förstoppande.. men icke! Ongen skiter mängder.. och ofta!

Kan ju tilllägga att 800g käk/8 port kostat mej under 20 kr. Vad hade detta kostat i burkväg? Mkt mer!


Kommentarer
Postat av: Mami

Jag är stolt över dej! :)

2010-05-05 @ 22:27:03
Postat av: Martinvera

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback