Bastian har slocknat, tobbe på riskettan f...

mms_img73458 (MMS)

Bastian har slocknat, tobbe på riskettan för lämpen och jag ligger utslagen i soffan. Fy fan vilken dag. Fy fan vilken dag en var igår! Jag orkar verkligen inga fler motgångar nu. Helt ärligt så jag fan inte det. Började nästan grina idag på ica när självskanningsblippen slutade funka. Stört. Imorgon blir det jobb och förhoppningsvis så kanske vi får veta om det är skrot lr lagning som gäller för bilen. Hälsade på den idag. Enligt ett tränat öga så är det mkt värre än det ser ut. I mina ögon är det bara några bucklor. Så det hade nog varit lättare att acceptera om den vart kvaddad. Men men. Nu ska jag vila. Tack för att ni finns. Kommentarerna igår lindrade faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback