Fick annan försäkring än vi ville ha, så i...

Fick annan försäkring än vi ville ha, så i dagsläget får vi inte ut ett korvöre för bilolyckan och våran trasiga plåtälskling. Blir slussad mellan företag och vet inte ett jävla skit om hur detta kommer gå. Var tvungen att köpa ännu en ny bil som började krångla från första stund, som måste lämnas in så verkstad och som tvingar oss att betala 6 månader försäkring innan 15e november. Ännu en ny bilstol var vi tvungen att köpa eftersom bastians nya britax är klar för skroten. Mitt uppe i allt detta börjar jag få värkar och blir tillsagd att vila vila vila och absolut inte stressa. Åh herre jävlar säger jag bara. Förstår ni varför jag är redo att kasta in handduken? Detta var dessutom bara en översikt över hur min vardag just nu ser ut. Så länge som det svarta molnet svävar över mej, så kommer detta att vara min klagomål. Välkomna att läsa om min olycka och var gärna med och hoppas på att min sol snart ska skina igen.


Kommentarer
Postat av: maria

Tycker du ska ta en pause och tänka lite, har du verkligen anledning att sura och deppa?.. egentligen, näää va du har en super fin son och ännu en knodd påväg bara det får väl solen och skina eller?!

Vi är nog många där ute som är bra avundsjuka ska du veta... så försök se det positiva din familj är välbehållen och mår bra det är väl något som får en att må bra!!



Vet hur det är med att allt skiter sig och oturen tycks växa på träd, men något jag lärde mig var att jag var tvungen att ändra mina tankar, tänka postiva banor och detta går, detta fixar sig, detta blir bra osv... och ja det funka kanske inte för allt men för de här mindre sakerna som känns stora som berg när man inne i den negativa sprilen!!



Så ta en minut och stanna upp och tänk på Bastian och knodden i magen så tror jag absolut solen börjar glimta fram =)

För du har verkligen något att vara lycklig över..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback