Vi var ju tvungen att skrota Bastians språ...

Vi var ju tvungen att skrota Bastians språjlans nya britax stol efter olyckan, så därför blev jag helt varm av lättnad när jag såg att barnenshus hade superpris(1495kr) på en AktaGracostol imorgon. Snart som jag var, så stack jag iväg för att kika på den i förväg inför morgondagens köp och märker att stolen är SKIT! Skitful och skitdålig! En sån där stol som ongen kan sitta knappt en timma i utan att få domningar. Super, ännu en motgång. Ge mej 700 till så kan vi köpa en nya britax. Tack!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ärligt, hade jag haft bra med pengar hade jag fan köpt det ni behöver nu åt er! Det gör så jävla ont i hjärtat av att tänka på allt ni får vara med om nu. Helt sjukt! Håller tummar och tår för att ni ska slippa fler krokben nu, för nu får det fasen vara nog!



Kram på er!

Postat av: Sandra

Har du kollat med erat försäkringsbolag så du inte får plocka ut en ny till samma pris som den gamla? Det fick vi iaf då jag krockade.

2010-10-27 @ 22:06:13
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback