Jag är verkligen världens lyckligaste! Jag...

Jag är verkligen världens lyckligaste! Jag och mysbebisen(namn ej spikat ännu) blir kvar över natten i väntan på att bli godkänd av barnläkaren imorgon. Pest och pina egentligen eftersom jag inte vill något hellre än åka hem och pussa på min Bastian. Sjukt hur mkt jag saknat honom idag! Men Tobbe fick åka hem nu istället och pussa på honom åt mej. Borde försöka sova en stund innan vi ska gå över till vårdhotellet, men jag kan inte släppa mitt mammahököga ifrån ungen min. Jag älskar min barn så oerhört mkt. Bara en annan mamma kan förstå. För att inte glömma mannen i mitt liv! Tobbe är den mest fantastiska sambo och pappa man kan tänka sej. Without you, there is no me. You're the air that I breath. Helt dränkt i känslor är jag <3


Kommentarer
Postat av: Kattis

Grattis! Man kan ju inte låta blir att längta till nr2 (3) nu.. :)

Postat av: Anna

Är såå jävla glad för er! :D Vilken underbar familj ni är nu! Tänk att ni är hela fyra stycken! All lycka till er! Ska bli mysigt att få träffa knorren :) har ju fortfarande inte förstått att jag är gravid så är skönt att det är långt kvar för min del :P STOR KRAM!



ps. skicka lösen i ett sms så byter jag ut bilden i headern åt dig ;) försökte hitta mejlet med det igår men de har försvunnit! Tänkte överraska dig!

2011-02-08 @ 09:12:53
URL: http://annasara.net
Postat av: Carro - mamma till Noel

Ååååh, vad mysigos det låter.. det är ju så man blir lite avundsjuk. Synd bara att jag gruvar mig inför en graviditet till, trots att min gick bra. Jag är en vek människa ;b Haha..



STORT GRATTIS TILL ER ALLA!! : )

2011-02-08 @ 09:13:21
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Eva

Grattis grattis....Härlig glädje energi du delar med dej. :)

2011-02-08 @ 21:00:47
Postat av: Josefine

Stort grattis! Så fint du skriver! Ta hand om varandra :)

2011-02-08 @ 21:51:02
URL: http://josefineochmeja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback