Utmanad!

Jag blev utmanad av Erika om mitt bloggande.

1. Hur länge har du bloggat?
Sedan januari 2007.

2. Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
Hmm.. läser inte så många bloggar. Men runt 10 st kanske.

3. Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Det är nog bara dagboksbloggar.

4. Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Det tror jag nog :)

5. Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Jag tycker att jag har hittat en bra gräns. Något jag tycker är viktigt är att låta andra veta att livet inte alltid går som på räls.. Men jag försöker ändå att inte vara för privat och blotta min familj.

6. I vilken utstäckning bloggar du för att få bekräftelse?
Jag bloggar först och främst för att jag vill berätta om mitt liv och skriva av mej.. sen är det alltid superroligt och peppande när läsarna kommenterar :)

7. Har du träffat folk IRL, efter att ha träffat dem via bloggen?
Jajamen. Bloggen är också ett bra sätt att knyta kontaker med andra människor.

8. Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Nej, det tror jag väl inte. Kan dock ta upp onödig tid i vardagen. Hejja sms-/mmsinlägg!:D

9. Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Högre mobilräkning? :P

10. Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
Det tror jag.. kanske mer då?

Jag utmanar alla som vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback