premiär!

  

Länge har det varit på kartan att Bastian ska få prova att sova borta. Med Tobbes pappa boendes så nära som på granngatan, kändes han som ett bra alternativ. Skönt att det är så nära ifall det skulle gå åt pipsvängen.
Så runt 18 igår lämnade vi lilleprins hos sin farfar.. vemodigt och ångestladdat för min del - Underbart för Bastian!Smsade lite med gubben igårkväll och allt hade gått fint och Bastian låg och sov för natten. Har inte hört något än, så jag misstänker att även natten gått bra. Men fan vad jag saknar den ungen!

Som jag känner nu, så vill man nästan hellre lämna bort Levis än Bastian (om man nu ska lämna bort någon?). Bastian är ju i en sån himla mysig ålder nu och man kan ju umgås med honom på ett helt annat sätt än med Levis. Plus att Levis faktiskt inte är medveten än och inte har utvecklat någon mammig-/lr pappighet.

Ungen är fortfarande kvar hos sin farfar och Tobbe ligger utslagen i soffan efter en kväll med grabbarna. Kanske jag ska väcka honom så vi kan hämta hem min prins? :D Tror nog Tobbe får offra lite sömn för det :)

Det är faktiskt så att det pirrar lite i magen.. så mkt har jag saknat Baba! :P

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad skönt att det gick bra o va fina ni är på bilderna!<3 ska vi försöka ses i veckan?:)

Postat av: Zara

Åh vad fina bilder! Skönt att det gick bra! :)

2011-03-27 @ 11:07:10
Postat av: SVENSKK - Mamma till Jamie

Åh vad fina ni är!!! :D

2011-03-27 @ 11:16:06
URL: http://svenskk.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback