Fredag.. igen

When you're half way up, you're always half way down

Sitter och är sådär äckligt sentimental just nu.. sådär sentimental så man bara vill kräkas typ,
vad nu detta gör för nytta vet ju inte jag, men det är nästan lite mysigt ^^
Har lite beslutsångest om vad jag ska göra ikväll.. vill ut, men har inte vätska så det räcker, tjejerna ska ta en kvällsfika på waynes och det vore väl trevligt.. men samtidigt så känner jag för att bara vara hemma och mysa.. hmm, det är fan inte lätt alltså! ;P
Det är faktiskt inte lätt att vara tjej överhuvudtaget nu för tiden heller har jag kommit på :O
Man får inte vara för snygg och inte för ful, inte för sminkad men heller inte osminkad, inte för tjock och inte för smal, inte för sur men heller inte för glad, inte för tillgänglig och inte för svårfångad. Sure! Det innebär isf att man ska vara lagom när det gäller allt, men då märks man kanske inte och blir då en av alla andra randomtjejer..äääh, jag skiter i allt och är mej själv ist för att lägga ner energi på att anpassa mej, det kommer man alltid längst på och jag har inte heller lust att försöka vara någon jag inte är för att behaga nån annan :)
Ne nu ska jag försöka städa rummet och sen äta:D
Puss och heddå!

Kommentarer
Postat av: Ingemoa

Very informative...God Bless


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback