16 mars 07

Dagens låt: Cranberries - Zombie (underbar låt)
Dagens dusch: Det får nog bli ikväll isf
Dagens frisyr: utsläppt med en hårnål i luggen
Dagens smink: same old, same old, försökte med en vårig ögonskugga imorse, men ångrade me
Dagens händelse: tog på mina favvo-pilot-briller för första ggn detta år +att lillasyster fyller 11
Dagens planer: skolan, besök av jessica från gbg, mys med pörnil och möjligen lite kladd med pensel.
Dagens vill ha: HELG.. och jobb
Dagens saknad: mina brupper.. saknar även fredagskaffet med tjejerna, kommer inte hinnas med idag :(
Dagens tråkigaste: skolan :/
Dagens finaste: min mamma är alltid finast, men annars säger jag nog Kurt Cobain
Dagens måste: Ringa syster ikväll + skriva jobbansökan
Dagens dricka: vatten, vatten, vatten och te
Dagens köp: godis ^^
Dagens mat: kycklingfilé, ris och currysås
Dagens kärlek: mamma <3
Dagens mående: Trött, ont i magen, seg, skolless.. men endå ganska glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback