28 maj 07

  

image50

Inget går upp mot en dos av Kurt Cobain och Nirvana



Jajamen! Om ungefär 2 tim åker flyttlasset från sidsjövägen tillbaka till mamma på fredsgatan och älskade södermalm. Efter 3 månader har jag kommit underfund med att det kanske är bättre att bo hemma under sommaren och sista året i skolan. Känns grymt skönt att få komma hem och detta är inget jag ser som ett misstag från min sida. När jag flyttade hemmifrån valde jag fel tidpunkt och flytten gick på tok för snabbt. Här spills inga tårar, utan jag lär mej ist av detta.
I början av augusti lämnar dock jag och mamma, kära södermalm och flyttar till midälva, igen :P
Men efter studenten nångång lämnar jag gökboet igen i flyttar till något helt eget. Såklart inom gångavstånd till mami :P

Äntligen klar med Graf B och nyss satt och tvingade min lärare att komma på en uppgift till mej eftersom han tyckte att min fria uppgift blev så mager. Nu ska jag göra en bild om vad skolavslutning är för mej. Najs!

Satt precis och läste lite av fannys krönika som hon skrev och jag kom på att jag absolut inte har nått skrivarhuvud överhuvudtaget.. Allt som fanny och andra skriver låter jätte bra, medans jag bara mumlar med ord :P Men jag är nog bättre än dom på någonting annat ist ;D

Nu ska jag spela lite Bubbles för första ggn på säkert 2-3 månader. Wish me luck!!

Puss och hejs!


Kommentarer
Postat av: mammamammut

Där har du fel! Du har visst skrivarhuvud! Du kan skriva och det vet du om du sänker den självkritiska ribban några hål! Så är det med de flesta; man tycker andra är mycket bättre än en själv! Alltså, finns det massor av människor som tycker du är mycket bättre än dem! Puss på dej ungen min!

2007-05-31 @ 21:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback