100dagarsjubileum i magen!

100dagars jubileum i mammaLinas mage. Grattis lillfis!Imorgon ska vi besöka Mvc för inskrivning. Var egentligen bokat den 22/6 (dvs nu på måndag) men eftersom jag jag har haft problem med yrsel och enormt trötthet fick vi komma tidigare. Skönt! Nu börjar jag iofs må lite bättre efter några dagars sjukskrivning, men orolig är man ju såklart.Känns så sjukt däremot att jag redan gått 1/3 av graviditeten! Snart är det lucia och då är våran lilla älskling här hos oss! Det känns som igår vi plussade :) Men nu jäääävlar!!!! Fan vad less jag blir!!! Skrev ett långt inlägg som jag var liite nöjd med, när jag var klar så försvann det. Skrev om och samma sak hände igen! Jag blir fan tokig och kastar datorjävlen i väggen och somnar om!



Skit på bloggen!

Tobbe är söt och pregohäxan har kommit tillbaka.. Kanske grina en skvätt så blir allt bättre? Jag tror fan jag gör det.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nää, lika fluffiga liksom :P Kladdmuffins ska ju vara KLADDIGA. Jevla skit recept..varför lyckas man EN gång och aldrig mer :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback