12+2



Tjockmagen.. känner mej iofs mer fet än gravid idag. Längtar efter bebismagen :)
Längtar efter att få känna sparkar och överhuvudtaget så längtar jag efter dagliga livstecken. Det sägs att vi har en underbar tid framför oss jag det tvekar jag inte en sekund på! :) Ser fram emot att få lyssna på knoddas lilla hjärta den 22 juni.. idag känns det som en evighet dit. Fröken ur, SKYNDA! .. Jaja.. medans jag väntar på att tiden ska gå så tänkte jag gå på kalas! Idag är det Noel som ska firas. Gamle man fyller hela 7 år idag och självklart firas han med kalas och presenter :) Tänk vad åren går fort när man är liten.. att gå från 18 till 20 känns som en fis med tanke på hoppet från 5 till sju.. SICK!!

Nu ska ja äta mannagröt och så småningom ta bussen mot ljusta.

Ses och hörs
puss på rumpen

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart det är en bebismage dedär, var ju minst lika svullen som dig i din vecka..är tarmarna som växer, haha! Men sen runt vecka 14 kom riktiga bebismagen :D du kan få lite av min mage just nu om du vill :D eller..kagge menar jag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback