blodtömning - here I come!



Mvc idag.. snart.. och ta en massa blod från mami(är väl förberedd med emla) och lyssna på bäbisens lilla hjärta (på riktigt?) känns riktigt skönt ändå att göra det där så man får ett utlåtande i stil med "ja allt verkar stå rätt till" ... lr kanske ännu mer positivt ;D men det förväntar jag mej verkligen inte där borta. Usch nej. Bara dåliga erfarenheter... iofs har alla varit under samtal i telefonen så det kanske är annorlunda när man väl är där öga mot mage. Jag ser iaf fram emot det :)

Tobbe tvingade jag upp och att han verkligen klev upp också känns bra.. behöver stöd idag när jag mår så illa..
iofs sitter han nu i annat rum och kikar på nått program i stil med Cow and Chicken... det låter ungefär så bra.

Tack iaf till kusinCarro som igår var med mej på birsta en sväng så jag fick inhandla lite småttoch gott och min efterlängtade byrå till sovrummet.. SKÖNT! Nu finns det gått om plats till en liten säng framåt hösten också :)
Btw. jag lyckades hålla mej från att köpa hallmaöblen också :P på gott och ont! Men fan vad jag vill ha den nu. Lär bli vid löning kanske ;)

Jaja,. nu ska jag lägga mej i fåtöljen och slöa lite.. klämma lite på magen och känna efter fiskar.
Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Anna

EMBLA heter det väl :D Lycka till idag och ring mig sen så jag får höra hur det gått :)

Postat av: caroline

Lycka till nu fisen! :D

2009-06-18 @ 12:33:13
URL: http://caroolinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback