Ge mej maaaat!!

JAG ÄR HUNGRIG!! GE MEJ MAAAAAAT!!!!
Fan vad tråkigt det är nu.. Don Tobey är och svensexar med Mårten och halva Ljusta medans jag sitter här med tom mage... tom på mat iaf.. halvfull med bäsis :)  äh men vafan ska man äta då?? är bara sugen på efterätten nu.. GUBBAR IGEN!! :D fan svårt att komma på bra middag med den underbara efterätten..

just nu ligger det en påse med champinjonsoppa på köksbänken som jag kanske kan laga till, bara kanske. Är inte riktigt sugen.. är mer jätte jävla hungrig och jätte sugen på typ... tacos? lr nått annat gott och mexikanskt. Hittade en mexikansk kokbok idag på lagerhaus, men ingen prislapp vilket resulterade i inget köp. Synd för lagerhaus.. men ännu mer synd om mej som inte fick min kokbok. Känns jobbigt att jag inte orkade fråga alla hundra lagerhausmänniskor efter ett litet pris lixom.. tönt-lina.

Idag var jag med mina kula och carro in på bolaget och shoppade lite. (nej, inget till mej såklart!).. kändes lite knasigt att vistas på bolaget och speciellt handla när man är preggo... men huvudsaken är väl att jag vet att jag är ett vettigt preggo, lrhur? :)


Nog om allt.. nu måste jag äta innan jag blir smal. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback