God afton, Sundsvall

Tycker att det är lite roligt att läsa ens egna inlägg ibland.. speciellt eftersom jag tycks slarva en hel del i mitt stavande. Kolla inlägget "Idag!!" från idag t.ex.. :p Tobbe brukar heller inte vara sen att påpeka mina fel.. på gott och ont. Jaja.. Kanske får ta och försöka lite mera när jag skriver mina inlägg hädanefter. Ska verkligen försöka... Bara det att det inte

är så intressant att skumma igenom det man precis skrivit. Kanske Tobbe ska få rätta mina alster ist??

Låter bra i mina öron..

Nu sluter jag förresten med allt vad godis och skit heter (glass är allt annat än skit) .. ska försöka börja röra på mej mer och äta mera gröna grejer. Hoppas jag lyckas hålla detta. Vore skönt :)

Nu - te och mys!

HEEEeJ



Btw... Imorgon är det sagt att
Annas bäsis ska kläckas. Hoppas för hennes fötters skull att det blir så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback