God natt!!

Nu är jag trött för tre och tänker dräggla lite kudde.. Tobbe är inte hemma ön och kommer nog inte på ett tag heller.. ett tag trodde jag att han skulle komma hem tidigt...men icke! han tog sej i kragen och hittade öllyckan igen! Lika bäst det! Svensexa är det inte varenda dag :) Hoppas bara han steker potatis tyst när han kommer hem.

Slagit mitt läsarrekord idag.. Grattis till mej och er som läste min blogg idag ;)

Nu saknar sängen mej.. God natt


( Medans jag sover så håller jag och min miniatyrbäs tummarn för att
anna bajsar ut sin färdiggräddade pojkvasker inatt så mamma anna slipper längta så mkt. Kommer han inte inatt så kommer han nog senare i veckan lr nästa vecka. Det håller vi tumamarna för iaf )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback