häx-humör

Idag gick det inte riktigt som jag ville.. tror det är därför jag är vrång nu. Tobbe är också vrång.

News for the week

Köpa bil.. Brumm brumm!
Kika på lägenheten i..... (hemlis) :P

Jag vill inte att bebisen ska behöva bo trångt när den väl bestämmer sej för att komma ut i det fria.. vill heller inte flytta och renovera medans plutt*n är liten.

Preggo-Lina vägrar åka buss längre.. jag bojkottar skiten! Hoppas tobbes körkort dröjer iaf till oktober så jag får köra bilen själv hela sommarn.. Moahahaha! No rush baby!

Ena stunden är mitt humör som vanligt, nästa stund vill jag slåss! Come on!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tobey yo (Även känd som tg_killer) kommer aldrig skaffa körkort, han är förlovad med bussen och navet är hans paradis på jorden.

2009-06-23 @ 12:38:28
Postat av: Anonym

Nosence007

2009-06-23 @ 19:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback