Idag..

Idag har jag köpt en fåtölj :) En liggfåtölj dessutom!! :) Och dessutom så kostade den bara 1560 kr! (visningsexet som var råfräääsigt) .. äh men det kommer bli riiiili grymt. Hämtar den efter möjlighet senast söndag :) Läääähäängtar. Då får ni se bild. äh fan vad najsigt det kommer bli..

Nu ska jag försöka klämma i mej lite pancakes.. sen jordgubbar till dessert(igen ;) ) livet är underbart ibland.. bortsett frpn imorse dp jag kräktes sönder på jobbet... slutade i en "ledig dag" .... om ledig är att ligga hemma halvt paralyserad så vettefan.. men men jag mår bättre nu iaf.. så förhoppningsvis så kan jag besöka Ide hanna och sara lite senare idag :)

Kommentarer
Postat av: therese

det var en unge som kräktes sönder i vår butik idag med :(

2009-06-11 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback