Jag älskar det!

Jag älskar verkligen att vara gravid.. det är en så otroligt underbara känsla redan nu, även fast jag inte känner av keruben våran. Nu börjar kula äntlgen växa och igårkväll var den riktigt svälld och go! Men just nu är det liiiiiite jobbigt med allt mitt illamående och min yrsel.. har provat allt känns det som. Svärmor tror att jag har dåliga blodvärden så jag måste ringa mvc direkt på måndag innan jag lyckad tuppa av någonstans. Läskigt att må såhär utan att veta varför och vad man ska göra åt det. Hoppas jag inte måste sjukskriva mej bara.

Nu ska jag mysa lite i sängen och sen försöka äta..

Have a good one så hörs vi :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer få ta blodprov och förmodligen äta extra järn, något som jag är glad att jag sluppit eftersom den receptbelagda järntillskottet är så äckligt :P min BM sa att jag skulle försöka slippa eftersom jag hade det så jobbigt med illamående och kräkningar och järnet kan göra att man kräks..men som tur är har mitt bl legat över 120 hela tiden så det känns skönt. Ät spenat, leverpastej och annat som innehåller järn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback