Jag klagar inte... :P

Men ibland är det faktiskt lite jobbigt och liiiiite skönt att klaga :P

Till att börja med så hatar jag sundsvall kollektivtrafik till döds och jag hoppas dom går i kk och köps upp av någon rik jävel. Anledningen till det är det sjuka värmen som man alltid får brottas med på bussarna sommartid. AC finns, men används inte... och varför då?! Nä men DinTur är så pörskans snål att dom tycker det räcker med dom där fjuttiga takluckorna som det finns 2 av på t.ex linje 609.

Aja.. snart ska jag iaf sätta mej på en sådana bastubuss och kräkas.. har problem med att behålla frukosten nog som det är och bussturen till jobbet gör det absolut inte bättre. Redan i Haga överväger jag att kliva av, kräkas och sen gå resten av biten till Birsta.
Kan heller inte säga att stadsbussarna är så jävla mkt bättre.. men dom känns iaf renare.
Hatigt!!

Men nu sitter jag iaf och snigelfartsäter mina två hårdbrödmackor i hopp om att få behålla dom.. HOPPAS!

Btw.. efter slingningen igår tappade jag SJUKT med hår.. riktigt jävla mkt! Blev inte nöjd med resultatet heller även fast jag kletade i lite färg efteråt.. men men.. kanske känns bättre när shocken över min skallighet har lagt sej.

Nu måste jag skynda.. hej mäer!

Kommentarer
Postat av: Carro

tacktack :) jo, men visst det är ju bara sommarn kvar nu, vad hände med tiden? trodde dom här månaderna skulle gå as segt och med mitt tålamod så var jag less och ville föda i vecka 10, men nu får man panik över att det snart är slut och skulle gärna kunna vara gravid några månader extra.. det är en sån sjukt underbar känsla, speciellt när det börjar röra sig i magen och man kan känna av sparkar :) ååh, du har en sån underbar tid framför dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback