jag väntar....

På mitt paket från ellos
på mitt paket från Hm
på mitt paket från... ?? med löshårstejp i :P

mitt hår ser ut som syntet och jag är less.. längtar tills tejpen kommer i hopp om att löshår göra livet lättare. Jag brukar ha rätt.. Men man känner sej faktiskt finare i långt hår.. lrhur Malin??


Pratade nyss med
Anna i 47 korta minuter om allt i världen. Hoppas hennes pöjk pluppar ut veckan som kommer.. jag hoppas verkligen det :)

Nu är jag hungrig igen.. och trött.. sällan..
Jag somnade 22.30 igår.. kul tjej. Ge mej styrkan att vara sällskaplig!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej tjejen!

Lyckades ramla in på din blogg, så tänkte jag skulle passa på att säga grattis!

Ni har nu livets största framför er!

Hoppas du mår bra!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback