saturday...

Skit, piss och lingonris! Idag är en värdelös dag!!
Tobbe är inte hemma, utan i ljusta med bärbara i studion = sämst åt alla håll,för mej iaf: :O
Det regnar och är kallt ute = mest jobbigt för dom som vistas ute.. men tråkigt för alla
Jag är trött och totalt orkeslös = as jävla jobbigt för bara mej.


Jag skulle vilja flytta på oss.. på mej, tobe oc lillskiten i magen.
Jag skulle vilja bo i ett hus med en trädgård och veranda där man kan plantera och grilla i härlig sommarvärme.
Jag vill också ha en massa coola saker i skafferiet så jag kan baka en massa coola saker.
Jag vill dessutom ha ett stort kök och öppen planlösning till vardagsrummet så man kan bjuda hem en massa trevliga människor som kan äta upp allt jag bakat. Men för att det ska funka så måste jag också lära känna en massa trevliga människor först.

Idag vill jag bara ligga hemma och låsa in mej under täcket. För idag klarar jag inte av nått som är i närheten av negativitet. Jag är lite av en preggohäxa idag.. och jag tänker inte ursäkta mej.

Kommentarer
Postat av: Mami

Du behöver inte ursäkta dej, sötnos!

2009-06-20 @ 16:38:27
Postat av: Carro

tiiih, låter som om ni skulle letat er ett hus här upp över liden.. billigt och super fint : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback