Grattis älskling!

Grattis älskling på 22års dagen! :)

Kalas hade vi för honom igår, men dagen i ära blev det frukost på sängen innan jag skjutsade iväg honom till jobbet. Han ska dessutom jobba över idag pga att dom ska ha städdag på elgiganten. Surt surt surt.. men middag kl 21 är mysigt det med :)

Blää.. Jag skulle behöva åka in till stan och byta ett halsband som tobbe fick av mej.. men vem har lust att röra sej utanför dörren i detta ruggiga höstväder?
Höst är mysigt iofs.. men läskigt som fan att köra en liten leksaksbil när det är storm ute :P
Jaja.. jag har saker att göra här hemma inför flytten ändå, så jag går inte sysslolös!

Nu ska jag försöka få tag på mr radhus.

later duuudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback