bvcs svar

När vi tog upp dom tidigare nämnda utslgen på bvc så trodde dom, precis som oss, att det berodde på ersättningen och kan röra sej om komjölksallergi. Ska vi ge ersättning i framtiden så snackade dom om ersättning basserad på sojamjölk.

Jag kommer helt enkelt att pumpa ur så vi alltid har hemma i frysen om den skulle inträffa en "nödsituation" som det gjorde igår när jag skulle till tandläkaren och Bastian somnade toktrött och nästan tom i magenstrax innan jag skulle fara till tandläkaren. Jag for då till ica lite snabbt och köpte babysemp 1 ersättning som tobbe skulle ha ifall att Bastian skulle vakna medans jag var borta, vilket han gjorde.

nåja.. utslagen är borta nu. Skönt!


Kommentarer
Postat av: ewe

Ja dom kanske är på G nu då =) Vart bor ni?? jag har funderat över de :P

Postat av: Emma - mamma till Haylee

vad bra att det försvann! jag tänkte också på komjölksallergi när jag såg att du hade gett babysemp.. haylee får bara babysemp nu och som tur är har det gått jättebra :) hoppas det var det då och ni har fått bukt med problemet. kram

2010-03-11 @ 17:04:43
URL: http://emmamaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback