Jag mår inge bra. Varken fysiskt lr psykis...

Jag mår inge bra. Varken fysiskt lr psykiskt. Jag vill inte vara gravid längre. Jag vill bara fokusera på att vara en bra mamma till mina barn. Thats it. Imorgon ska jag ringa till obstetiska kliniken på sjukhuset och be om en tid snarast för en andra hinnsvepning. Mvc gav mej en tid på fredag för samma grej. Men jag orkar inte vänta tills dess på något som inte säkert fungerar. Detta kanske för många låter överdrivet(?). Men den psykiska och fysiska påfrestningen är enorm nu. Det ska högre makter veta. Jag vill bara klämma bebishand nu. Inget annat.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Nej verkligen inte överdriven gumman, jag skulle ha gnällt om igångsättning dag 1. Kämpa på, han är snart här :)

Postat av: Maria

Det låter inte alls överdrivet. Helt naturligt efter så lång väntan. Imorgon får de se till att lyssna på dig! Styrkekram!

2011-02-01 @ 22:05:08
Postat av: Linnéa

Ja, det har varit en lång väntan, hoppas han tittat ut snart så du får ligga och mysa & krama om båda grabbarna.

Kämpa på!

2011-02-01 @ 22:21:58
Postat av: Josefine

Jag förstår dig verkligen! Varje dag känns som en evighet när man är på övertid! Tänker på dig! styrkekram

2011-02-01 @ 22:27:48
URL: http://josefineochmeja.blogg.se/
Postat av: Iliaz mormor

Hemskans sista dagar... men han ploppar nog ut snart. Innan helgen har du din lilla bebis i famnen tror jag. Lycka till.

2011-02-01 @ 23:06:46
Postat av: Sandra

Jag hoppas du får en till hinnsvepning och att den fungerar!

2011-02-01 @ 23:55:47
URL: http://newarrival.blogg.se/
Postat av: Mami

Ja, älskling, ring idag! Du har kämpat på med friskt mod så länge, men det går ju inte hur länge som helst! Så ring så ska du se att babyliten kommer snart! Älskar dej!

2011-02-02 @ 07:05:57
Postat av: KIKKI

förstår att det är svinjobbigt att gå och vänta :/ hoppas läkaren ringer upp så du får en tid! Kramar!

2011-02-02 @ 19:47:53
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback