14 augusti 2007

Livet leker just nu.. LOVIN IT!!

3 månader idag, firas med dundermys!

3 personer närmast hjärtat
Tobbe
Mamma
Fanny

3 saker närmast hjärtat
Pilotbrillerna
Te
Brädan


3 låtar närmast hjärtat just nu
Dredg - Catch without arms
Manic Street Preachers & Nina - Your Love Alone Is Not Enough
Billy Talent - Devil in a midnight mass


Just nu sitter jag hemma hos Tobbe och väntar på att han ska sluta jobbet. Kikade nyss på ett oth avsnitt som jag inte sett på sjukt länge.. från säsong 1 t.o.m. Fortfarande jätte besviken för att serien lagts ner. Uscha!
Men snart kommer Tobbe hem och då ska jag pussa sönder honom lite:D Får se om han köper med sej nå tacogrejer så vi kan laga middag.. annars äter vi mat ala folke ist.. bra det med :) Sen ska vi mysa heeela kvällen :)

Imorgon får jag pengar, plus att jag jobbar 12-20.. så det blir inköp av lite kleador imorn :) en jätte fin poloponcho ska jag köpa bl.a :) äh undra om jag ska slänga mej i tobbes säng nu och ta en pn så jag inte somnar det första jag gör när tobbe kommit. Detta var en riktigt bra idée.

Hörs och störs allehowpa. See ya when I see ya'


(HAHAHAHA! Även att Lilla huset på prärien börjat sändas på 3:an igen. Så jävla
 viktigt! Måste medge att jag följde det när jag var liten och sjuk från skolan ^^)


Kommentarer
Postat av: Fanny

JAG SAKNAR DIG!

2007-08-20 @ 00:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback