Lovin it

Jobb. jobb, jobb och en massa underbar kärlek.. and I'm lovin it!
Nu har vi äntligen slagit upp portarna för våran Carlings butik i Birsta.
Byggandet inför öppningen och öppningen i sej har varit helt underbar. För att inte tala om hur det är nu när vi äntligen öppnat. Jag trivs verkligen som fisken i vattnet och jag känner att detta verkligen är något för mej :)

Har jobbat en bunt dagar i rad nu och mina 24 tim/dag har inte räckt åt till allt. Men det blir lite ändring på det nu när det mesta lugnat ner sej lite.. nu räcker tiden åt till att spendera kvalitets tid med mina vänner också :)

Helgen som var jobbat jag fredag och lördag och på lördagkväll var jag och tobbe hos thomas, tobbes bror som fyller 30 denna veckan. En mkt trevligt tillställning med inslag av det mesta av roliga saker. Runt halv 1 tiden cyklade jag och tobbe hem och la oss för att sedan kliva upp sisådär 15 tim senare lr nått. Lökiga dagar med dej älskling är det bästa :)

Ikväll ska jag umgås med bästaste fanny som jag inte fått varit med på JÄTTE länge och henne saknar jag som en toka.. och det är helt sant.

Nu ska jag ivf försöka städa upp lite här hemma och sedan göra mej lite klar :)

See ya when I see ya!


image60

♥ Jag älskar honom och han gör mej till     
den lyckligaste i hela världen.                 




Kommentarer
Postat av: Kapten Erika Warhol

Naw, sötjappas! :)

Postat av: emz

Sötungar :D

2007-08-31 @ 14:12:02
URL: http://emmajohannasillman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback