såå lökigt och tomt på självdeciplin

ligger i soffan nu med nydatorn som vi fick idag.. mkt najs dator och vi ger ett stort tack till vår kära friskola, nti gymnasiet. egentligen borde jag inte ligga här, utan ist stå i badrummet ochkleta hårfärg lr fortsätta på min rapport. men vart är självdeciplinen?? "jag gör det snart.. jag ska bara göra det här först.."sen kommer man alltid på så himla många andra saker att göra ist för dom sakerna man verkligen behöver göra. men nu äre ivf "efter maten, då jävlar!" som jag siktar på.

datorn är fin och funkar bra. har pilla med den sen jagkom hem från skolan.. men lessnade faktiskt efter ett tag. däremot så finns det cam på datorn också.. och bilder har jag tagit :P det var väl något man kunde hålla sej sysselsatt länge med för nått år sedan.. men det funkar frortfarande.. en liten stund ivf. smakprov på detta kommer längre ner.

saknar tobbe gör jag som vanligt.. tar bara några minuter efter att vi skiljts åt så börjar jag sakna hnom igen. men jag klandrar inte mej själv :)

nu ska jag ivf kika lite på oth och sen hjälpa mamma med maten..

See ya when I see ya!

image62image61


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback