27 januari 2007 - Seeeegt!!

Sitter och pillar med ps nu medans jag gruvar mej för att skrua golvet i heeela lägenheten.. har redan dammsugit och det var lite jobbigt.. är lite halvtrött och seg. Men skurningen måste göras och sen ska jag dammtorka, se OTH, läsa lite teori och sen sova.. ska upp runt 10 för att dra iväg till backen vid 11 :D äääääääntligen har jag fått med mej lotta, joel och olof.. det är verkligen på tiden! Sen efter backen ska jag hem, laga och käka middag med fanny och sen dra ner till Pernilla där det blir fest med en massa trevligt folk :) Är dock ensam hemma tills på tisdag och det är väl sådär.. känner väl kanske inte för att vara riktigt ensam hemma just nu..  men men! :)
På tisdag ska jag och pernilla ut på uppdrag ;) kanske är ett lite onödigt uppdrag med tanke på att vi ändrat lite i planeringen kring vårat projekt.. men man kan ju titta lite runt kanterna ;D
Nu ska jag försöja knäcka ryggen så mkt som det bara går, hälla upp te och sen sätta fart med städningen!!
Hörs och störs hörni!!


27 januari 2007 - Seeeegt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback