5 maj 2007

Kom på att jag faktiskt inte bloggat på ett bra jäkla tag, men jag har inte ofta ro att sätta mej ner vid datorn och berätta om mitt liv.. om det nu finns nått roligt att berätta? :P
Uppkörning till veckan och denna ggn ska jag klara det! Är dock duktigt nervös och jag har t.o.m drömt mardrömmar om den kommande dagen. Sist jag hade uppkörning kuggade jag när det var ungefär 5 min kvar, på skit saker dessutom, så det var jäkligt fittigt.. men men. jag vart väl lite självgod och koncentrerade mej kanske inte lika mkt som jag gjorde under större delen av uppkörningen.. men jag är duktig och jag kan faktiskt köra bil som folk :)

Ensam hemma i lägenheten denna helg också.. Skönt på ett sätt, men jag är så jäkla paranoid när jag ligger i sängen själv på kvällen och ska sova.. hörs konstiga ljud från alla härn av lägenheten och det skulle inte förvåna mej om någon bryter sej in genom våran kartongdörr och mördar mej medans jag sover.

aja.. nu ska jaf lyssna på lite av den underbara musik jag laddat hem och sedan skutta ner till tvättstugan igen..
Heddå mäer

5 saker jag ska göra idag
-
Tvätta
- Duscha
- Cykla
- Äta
- Mysa

4 saker jag vill göra idag
- Mysa
- Sova
- Bada
- Kunna flyga

3 saker jag gör nu
- Dricker te
- Tankar underbar musik
- Fryser

2 saker jag inte vill göra nu, men måste
- Plugga
- Tvätta

1 sak jag saknar nu
- puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback