28 november 07.. sjukligheter och lite stort seg

challoooo.. long time ago!

Har haft en del att göra och lite tid för att sitta och skriva ner en massa strunt här.
Jag tänkte att jag skulle ta några bilder på lägenheten och lägga upp, men det har ännu inte blivit av tyvärr. Brist på bra kamera kanske?
äh men det kommer väl snart det med

Blev magsjuk i lördags hos idag och var tvungen att åka hem redan kl 21.. låg och spydde från 22 till 05 på morgonen vilket resulterade i att jag var helt jävla deckad på  söndagen och att tobbe fick magsjuka inatt.. var väl inte helt oväntat, men vafan gör man då?

Idag hade jag ivf inga lektioner så jag passade på att ta lite hand om tobbe medans han försökte bli friskt.. gick så snällt iväg till hydro och köpte coola, blåbärs soppa och glass åt honom :P haha.

tobbe- "vad mkt du skriver....."

äh men jag lägger ner detta nu och får återkomma någon annan dag..

lets mys!!


you're the world to me, honey

Kommentarer
Postat av: the man

jag älskar dig

Postat av: Mattiaslone

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2009-07-15 @ 09:20:25
URL: http://mattiaslone.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback