29 nov 07

image77


Har otroligt tråkigt just nu.. sitter hemma i lägenheten medans tobbe är i östersund och har roligt på scen.
Känns jätte roligt att det går bra för tobbe med tungviktarna.. men fan vad jag saknar honom!!

Har sysselsatt mej själv med lite allt möjligt ikväll... bl.a lite målning av vägg i köket (hemligt för tobbe tills imorn då han kommer hem)..
ska måla sista ggn nu.. sen göra lite te och hänga upp en julbelysning... någonstans. Vart får vi se när den väl är uppe  :)
Imorn är det skola.. börjar 12 tror jag.. lr om det är halv 2? :O kan hända att jag bara har mentor imorn och då stannar jag hemma.. börjar dock jobba kl 16 och ska stänga.

Så jäkla trött nu.. och jag måste plugga! Usch och fy! Ge mej min mys nu!

Aja.. Nu ska jag sätta lite fart så jag blir klar idag.


Kommentarer
Postat av: Kapten Erika

Din lilla emo-wannabe ;)

Postat av: lina

du jag fick mer en dig lina.

2007-12-29 @ 03:30:57
Postat av: Prebenvanja

Great site. Keep doing.

2009-06-29 @ 11:24:36
URL: http://prebenvanja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback