30 november 07

image78 image79

Den enda ggn man får ha en idol, är när det är en påhittat figur och jag har hittat min.. Captain Jack Sparrow är väl ändå en människa man kan betala för att få känna och umgås med:P haha så jävla underbar!!

Som sagt.. igår målade jag fönster/element väggen i köket röd och det vart mkt bra.. tycker även tobbe :)
har även försökt att julpynta lite.. i den mån det går eftersom vi inte har nå julpynt alls nästan. FIck iofs en adventsljusstake av mamma igår som jag målat svart :)

men nu har tobbe kommit hem igen så ska jag umgås med honom innan jag dra iväg tll jobbet..

Tungviktarna och fattaru imorn på kåren.. tungviktarna kliver upp på scenen kl 23.. BE THERE!

Kommentarer
Postat av: Kapten Erika

Kapten Lina, vi behöver matas med nya inlägg här nu va va va :P.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback