15 oktober 07


Manic Street Preachers ft. Nina Persson - your love alone is not enough



Att första snön för denna säsong föll för någon dag sedan är jag inte ledsen över må jag säga. Att det skulle börja såhär tidigt i år var bättre än förväntat.. men nu kommer det väl säkert dröja till januari nästa år innan det snöar igen.

Har vart ledig nu tredje dagen i rad och det känns verkligen som att det är och var någonting som verkligen behövts. Iofs har jag inte vilat ut mej nått, snarare tvärtom. Jag har sprungit på Ikea och köpt möbler flera dagar i rad och hållt på att slipa ner mitt och tobbes köksbord för att sedan måla om det.

Stackarn drog för lite mer än en timma sedan till jobbet. Saknar honom redan och det mest ultimata idag skulle vara att få ligga i sängen med honom och mysa hela dagen. Men det lär dröja ett tag innan det hinns med, jätte mkt tyvärr.

Nåja.. Nu har vi ivf köpt det mesta till lägenheten.. ivf i möbel och pryl väg. Återstår bara att fylla upp ett skafferi och ett städskåp.
Om två veckor flyttar vi :D

Gaah! Nu tror jag fan att jag ska dricka upp min O'Boy och sen dräggla kudden igen.. Ska fortsätta slipa köksbordet och stolarna idag och förhoppningsvis måla lite idag med.. sen ikväll åker jag till Tobbe :) Imorn ska jag jobba igen och kommer vara ledig endast onsdag denna vecka.. men det är bara att köra på.. pengar blir det ju i slutändan :)

hörs när vi hörs då.. tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback