Cranberries - Zombie



Är och kommer alltid att vara en av tidernas bästa låtar.


Sitter i sängen nu och har precis duschat.. Tobbe gick för mindre än en timma sedan och jag saknar honom redan.
Men idag skrev vi på kontraktet på lägenheten så f.r.o.m 1november nån ggn så då slipper jag sova utan honom :D
Längtar så sjukt mkt och det känns så frukstansvärt underbart. Detta är någonting jag verkligen ser fram emot :)

Måste försöka få tag på Boom imorn bara så vi får se om det går att ändra lite på soffan som vi köpt.. måste även ringa ikea.

Men nu ska jag dricka upp mitt te och sen försöka sova lite.. öppnar imorn så jag bör vara i birsta kl 9 :O

Jao jao... god natten då!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Imorn kanske jag och Fanny tittar förbi då :) Ska iaf på ica och hälsa på Sonja och erika. när jobbar du imorn då?
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback