I love my mami

har umgåtts med älskade mamma hela dagen idag, bara hon och jag! Så himla underbara sånna här dagar och man måste verkligen ta vara på sin mamma! Jag själv känner att jag har tid allt för sällan och det är så synd.. en bra mor-dotter relation är så viktigt, livet ut.
Mina mamma är underbar och den bästa som finns :)



Som sagt.. en ledig dag idag med mamma. Har mumsat Texas Pecan glass! Fasen vad gott! Delade på en hel sån bytta och lämnade inte kvar nått till tobbe :D
Har hunnit med lite tvättande och prommenixande idag med.. :)

En helt underbar dag!


Om en timma drygt så kommer tobbe hem.. tänkte väl se klart bygglov och sen börja med middagen.
Köttfärs, köttfärs lr köttfärs??
Köttfärs blir det. Fan vi måste verkligen handla, baby!!

Kommentarer
Postat av: Mami

UNDERBARA UNGE! SÅNA DAGAR KAN MAN LEVA AV LÄNGE! Jo, man ska vara rädd om varandra! Därför hoppas jag att vi kan ta en dag snart igen! PUSSOCHKRAM!JAG ÄLSKAR DEJ, MIN SKATT!

2009-04-15 @ 18:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback