back on track

Efter två dagars inte bloggande känner jag att det är dags att sätta igång igen. Har hänt lite saker hemma och jag har jobbat, så det är väl därför jag inte prioriterat bloggen.
PreggoLina är helt slut och nu väntar två dagars ledighet vilket är extremt välkommet och efterlängtat. Behöver verkligen vila både kropp och själ. i måndags var boom här och bytte ut våran hatade soffa. Fick en av exakt samma modell, men sprojlans ny så det är väl bra. Förutsatt att denna inte bråkar lika mkt som den förra. Well, I sure hope not! Nogbråkat med Boom för min del och nästa ggn blir det en helt ny soffa från någon annan affär, typ IKEA :) Ikéa är väl underbara  på alla sätt och vis :)

Nu har tobbe gjort frukost på sänghen så jag ska väl försöka få i mej något. Låg lite på mage nyss och blev illamående, Nooo good :( Men jag kunde ju tydligen fortfarande inte :P

Vi hörs, mina vänner :) Take care

Kommentarer
Postat av: Malin

skulle jag få en sprojlans ny soffa och den förra krånglade skulle jag sälja den direkt och köpa en bättre ;D

2009-08-05 @ 13:10:41
Postat av: mly

Hoppas denna soffa funkar bättre!

Hoppas det är bra med T...



ha de fint,..

Postat av: Anonym

Malín - Jo visst. Men vi är rätt nöjd med den vi har nu och orkar faktiskt inte sälja den. Så sjukt mkt bök med försäljning. Plus att man inte säljer den med gott samvete

2009-08-06 @ 08:55:07
URL: http://linajohannalof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback