Mvc-besöket

Sf mått: 23 cm
Glukos: 6.6
blodtryck: Bra
Hjärtslag bebis: 145 ♥

Allt såg bra ut och jag trivs verkligen med min barnmorska. Men är det någon fler än jag som blivit "drabbad" av en assisterande student? Det var iaf en sån som var med idag och bl.a tog mitt sf mått.. vilket helt ärligt kändes skit :S
Samma student var med under vårat hälsosamtal i v.13. Usch och fy! Litar verkligen inte på människan att hon vet vad hon gör och det känns mkt olustigt att hon klämmer på min bebismagen. Nu gäller bara att finna mod att säga ifrån. För det är inte för hennes skull jag är där.. It's all about me and my baby!

Köpte ett par mamajeans idag på HM iaf, som tänkt. Fick dessutom på mej den mindre av storlekarna som jag svajjade mellan, Skönt måste jag säga :P Men hädanefter måste mami-Lina börja tänka på sina kolhydrater och sockermängder. Det är verkligen ett måste!

För övrigt har dagen varit bra och givande.. men frukstansvärt tröttsam! Skönt att den är slut nu :)
Slutet gott, allting gott!




Jag såg en superstor padda nyss (trodde det var en hög bajs, men den rörde på sej!)
.. kul väder btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback