Mwaaaaaah!!!!!!!!!!!!!

Jag verkligen hatar att det ibland inte funkar att mobilblogga! Speciellt när man, dagar som idag, faktiskt har varit väldigt rolig och mobilbloggat både en och två ggr. Har ni sett till något inlägg?? Inte jag iaf.

Jag har iaf bloggat om min bästaste bäste vän, fläkten och hur roligt man kan ha det på birsta city när det är rå fint väder utomhus och bland dom sista dagarna på folks semester. Skymtade inte många människor i huset från 10 till 14 då jag var själv inte. Hua. Har iaf städat och gjort önnu finare på lagret idag och packat upp dom absolut sista kartongerna som vi hade kvar. So far! Vi lääääääär ju få ungeföär 36 st imorgon också bara därför.. bara därför att vi har ett rent och städat lager.

Idag fick jag iaf en jätte fin tröja av tobbe (köpt av lina, utan tobbe, för tobbes pengar), som jag dessvärre måste byta till typ 3 strl större för att få plats med magen i... men det blir nog bra sen :)

Igen.... JAG VILL HA HÖST.

NUUUUUUUUUU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback