Ny vecka

Måndag Jobb 13-20
Tisdag Jobb 13-20
Onsdag Ledig. Mvc, banken, stan
Torsdag Jobb 09-17
Fredag Ledig
Lördag Ledig
Söndag Ledig. Middag hos svärfar

Jag tycker inte om måndagar.. Speciellt inte imorgon eftersom att mina mamatights har gått sönder, bägge två!
Senaste tiden har jag bott i mamatights och det verkar hålla i sej. På onsdag ska jag dock gå och pröva mamajeans.. hoppas jag hittar några som passar. Har ju kanske inte den mest verkliga syn på min egna kropp just nu. Är väl tjockast ungefär överallt.. Men så är det. Man är faktiskt gravid i hela kroppen. Hur drygt det än må vara. Skönt är det iaf att lönen kommer på tisdag så man kan införskaffa sej lite kläder som man faktiskt känner sej fin i. En hel del viktigt, speciellt när man jobbar med kläder känner jag.

Meeeeeeen nu ska jag dricka te och mysa med T..

Saknar mami.. Kom hem nån jiefvla ggn!

Kommentarer
Postat av: Erika

När jag var i Finland i lördags så var vi ut och käkade på ett ställe där det jobbade en servitris som kunde ha varit din tvillingsyster. Helt sjukt likt. Verkligen tvillingsyster också, enäggstvillingar hade ni kunnat vara. Läskigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback