Söndag = vilodag ?

Inte alls.. Det finns ungefär 1000 grejer jag verkligen borde göra, men allt detta får strykas från min att-göra-söndag lista.
Blir jobb idag ist 14-18. Vilket iofs är roligt, eftersom jag absolut inte får nå pengar fårn att stöka omkring här hemma. Söndag är en bra dag att jobba eftersom man får betalt för 8 tim ist för 4. Tack handels! Tack 100% OB!!

Nu är jag jätte hungrig så jag måste nog se till att smälla i mej lite frukost och sen hoppa in i duschen.

Btw.. Kände Vincent jätte mkt en stund igårkväll :D Tyvärr kunde jag inte njuta av det eftersom det samtidigt var mat på väg upp :( Min mage betedde sej konstigt, men jag tror det var för att jag åt mkt och för snabbt.

Nåväl.. Magen ropar!

Idag är en typsik Birstadag.. syns vi? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback