little list :P

OM MIG
Namn - Lina Johanna Löf
Bor - Granlo, Sundsvall
Syskon - 3
Ålder - 20 år
Född - 6 mars 1989
Ögonfärg - Blå
Längd - 165cm
Sko storlek- 39
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Fisk
Hårfärg- riktigt mörkbrunt
Födelseort - Jacobstad, Finland

DAGENS..
Låt - Tobbes alarmtune Promoe - Dekadansen
Saknar - Min mami litegranna. Bruppen i sthlm
Kläder - Mamatights och linne.. as always
Underkläder - Trosor, bh.
Mat - Nyttigare
Köp - Nadaaaa
Göra sen - Sjukgymnast och prata preggokrämpor
Godis - Halvt godisförbud :P
Pinsammaste - Nothing so far


SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - Papi har fått mej att hata det. Tack :) 
Tycker du om godis - Värsta godisråttan.. dock bättre nu :)
Hur många gånger i veckan äter du godis - Trying not to :)
Äter du oftast nyttig mat - Försöker så gott det går :)
Tycker du att du själv är söt/snygg - Lite söt på näsan
Du ger mycket komplimanger till andra - Man ska vara ärlig :)
Är du nöjd med ditt förnamn - Jodå.. hade ju trots allt kunna heta Cornelia (mamaaaa?!)
Du tycker att du själv är smart - Smartare än jag och andra tror
Vad är det sämsta hos dig - Inget tålamod alls
Har du bra självförtroende - Snart där
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Inte ens en timme
Du tycker om att vara med Tjejer - Tjejer är mysiga :)
Känner du dina grannar - Det kan jag inte direkt påstå.
Vad har du för färg på dina underkläder idag - Svara trosor (fortfarande i pyjamas)
Använder du BH-  Jajamen Annars flyr dom landet.
Gillar du skolan - var längsen jag gjorde det. Överväger dock att börja plugga igen?! :0
Har du någon gång skolkat - jo ett par ggr vart det nog
Spelar du något instrument - nej
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Prövat det mesta.. friidrott bl.a
Har du några tatueringar - Två ( en stor på sidan av magen och tre hjärtan på benet)
Har du några piercningar - Ingen just nu. Haft fyra. Naveln åker i igen efter knodden kommit.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Smygkikare
Tycker du om djur - Jag vill öppna ett Zoo med valar och delfiner

BRUKAR DU...
Sova - Jämt
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Röka - Been there dizzed that. Skitgöra!!
Snusa - Gjort´det. Helt fri sedan årsskiftet.
Dricka - Inte alls nu.. väldigt lite innan plusset.
Skada dig - Olyckspåse (har olycksfallsförsäkring)
Klä dig i svart - Dressed in black til I find something darker - Lasse åberg
Hata folk - Ibland så.. deras fel
Lita på folk - Lite svårt, men ibland
Skada dig med flit - aldrig
Drömma mardrömmar - ibland
Gå i skolan - Sen kanske


NÄR...
Åt du senast - igår.. GE MEJ FRUKOST
Läste du ut en bok senast - Haha oj! Det kommer jag inte ihåg
Köpte du något senast - Glass igår
Svor du senast - det vet jag inte. Går på auto
Sjöng du senast - I smyg förut
Klagade du senast - Jag klagar jämt
Klantade du dig senast - Igår nån ggn

HAR DU...
För många vänner -  Få värdefulla vänner är bättre
Skadat någon - ja, inte med vilje såklart
Färgat håret - ja, igår
Gjort bort dig rejält -  Det har väl dom flesta

ÄR DU...
Snäll - Ja när jag vill
Snygg -  ibland
Söt - Ibland
Lång - står på dina tår när vi pussas
Kort - ge mej en pall
Klantig - ja jämt
Tönt - haha
Tjock - Man är inte gravid i låren och armarna :(
Smal - nej
Romantisk - jaa faktiskt


Listan tagen från
Jennys blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback